آسیب زدن به کشور در طرح هدفمندی هدف استکبار جهانی است
نوشته شده توسط : سرباز جنگ نرم

آسیب زدن به کشور در طرح هدفمندی هدف استکبار جهانی است

سفیر سابق ایران در مکزیک معتقد است آسیب زدن به کشور در جریان هدفمندی یارانه ها هدف استکبار جهانی و سازمان های جاسوسی کشورهای غربی است و آنچه که شکست استکبار جهانی و غرب را در این زمینه تضمین می کند اطلاع رسانی دولت به مردم است. محمد حسن قدیری ابیانه ضمن بازدید از غرفه خبرگزاری مهر در هفدهمین جشنواره و نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها در گفتگو با خبرنگار مهر هر تاخیری را در اجرای قانون هدفمند کردن یارانه ها به زیان کشور و مردم و منابع ملی دانست.

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه از سال 1373 پژوهش خود را در زمینه هدفمند کردن یارانه ها آغاز کرده است، گفت: در آن مقطع و در اذهان عمومی حتی در اذهان برخی از مسئولان وقت یارانه مساوی بود با عدالت اجتماعی به طوری که این حرفهایی که هم اکنون ما می زنیم درآن مقطع یک حرکت ضد مردمی یا بی توجهی به مردم تلقی می شد در حالی که هدف خدمت به مردم بود. وی اضافه کرد: اما خوشبختانه در حال حاضر اجماعی بر سر اجرای قانون هدفمند کردن یارانه ها وجود دارد و اگر اختلافی هم باشد در راهکارهای اجرای این طرح است.

سفیر سابق ایران در مکزیک در ادامه با بیان اینکه دشمن خارجی و ضد انقلاب داخلی و همچنین فتنه گران در صدد این هستند که از فرصت این جراحی بزرگ استفاده کنند و به کشور آسیب وارد نمایند، گفت: در حقیقت این هدف استکبار جهانی و سازمان های جاسوسی کشورهای غربی است. وی افزود: آن چیزی که شکست استکبار جهانی و غرب را در زمینه اجرای قانون هدفمند کردن یارانه ها تضمین می کند اطلاع رسانی به مردم است، بنابراین بزرگترین زمینه سازی برای اجرای این کار آگاهی عمومی است که این در دست رسانه هاست.

قدیری ابیانه با بیان اینکه اطلاع رسانی یک وظیفه ملی است، گفت: مهمترین توصیه من به دولت این است که به مردم اطلاع رسانی جامع و شفافی در زمینه اجرای قانون هدفمند کردن یارانه ها داشته باشد. وی در بخش دیگری از سخنانش در خصوص تحولات اخیر در عرصه سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران نیز گفت: استقبال بی نظیر مردم لبنان از رئیس جمهوری اسلامی ایران، گرفتن ریاست اوپک، آمدن سران کشورهای آفریقایی به ایران و همچنین آمدن روسای جمهور برخی از کشورهای آمریکای لاتین همگی نمایانگر موفقیت در عرصه سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران است.

قدیری ابیانه عنوان کرد: سیاست دولت در عرصه سیاست خارجی سیاستی تهاجمی و فعال بوده است. وی همچنین در ادامه در خصوص روابط جمهوری اسلامی ایران با کشورهای دیگر آمریکای لاتین و آمریکای جنوبی نیز عنوان کرد: روابط ما با سایر کشورها بستگی به میزان استقلال این کشورها دارد به عنوان مثال سطح روابط ما با فرانسه در زمان سارکوزی کاهش یافت و این به دلیل این بود که او یک صهیونیست بود این ضعف دیپلماسی ما نیست بلکه ضعف مردم فرانسه است که چنین فردی را به عنوان رئیس جمهور خود انتخاب کرده اند. قدیری ابیانه در پایان تصریح کرد: به دولت توصیه می کنم که موضوع دیپلماسی عمومی را به طور جدی دنبال کند.

 





:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : 10 آبان 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: